Pagina's

maandag 13 januari 2014

Beautfashionperfection in een nieuw jasje

Bij een nieuwe start, horen natuurlijk meer veranderingen. Dus ook naast de berichten, de lay-out van de blog zef. Ik ben al een paar weken aan het experimenteren geweest en dit is er uit gekomen, vinden jullie het wat?

Eerst had ik zelf eigenlijk helemaal een lay-out gemaakt, dit was ik eigenlijk wel beu, ik kon geen passende achtergrond vinden en het was altijd wat. Toen (net voor 2014) bracht ik mijn blog terug naar helemaal een basis sjabloon. Mehh dat was het ook niet, te simpel voor mij. Toen ging ik wat andere sjablonen proberen en uiteindelijk kwam ik bij dit uit, met dit kleurenpanel dat roze en die Eiffeltoren op de achtergrond vind ik het een mooi geheel. Ook de grijs/zwarte balk langs de berichten met daarin, de zoekbalk, over mij, labels, volgers, pageviews en de pagina's zorgt dat het niet te roze wordt.

We hebben nu thuis ook een nieuwe laptop gekocht wat hard nodig was. Deze gebruik ik het meest, nu kan ik fijn gerust aan mijn blogberichten werken en lekker gaan bloggen.

Wat vinden jullie van het nieuwe uiterlijk van Beautfashionperfection?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten