Pagina's

dinsdag 28 januari 2014

Beautfashionperfection op Instagram!

Ja beautfashionperfection kun je nu ook volgen op Instagram! Ik was al langer naar iets aan het zoeken waarbij ik jullie meer, maar kleine dingetjes kan laten weten. En toen bedacht ik het me ineens, Instagram. Ik denk dat dat meeste mensen het wel kennen, het is een site en app je kan mensen volgen, foto's van die mensen kan je 'liken'. Ook jij kan er zelf je foto's opzetten en die kunnen dan geliked worden.

Deze Instagram page, www.instagram.com/beautfashionperfection of gewoon bij de app zoeken beautfashionperfection is bedoelt om jullie nog meer informatie te geven over mijn blog. Ik zal er foto's opzetten van nieuwe dingen die ik koop, nails of the day, sneak previews van artikelen die online komen en nog meer leuke dingen!

Dus ik zeg volgen en liken maar, ik volg iedereen terug en zal jou foto's liken als je mijn foto's ook liked!
De link nog eens; www.instagram.com/beautfashionperfection of zoeken op de app beautfashionperfection, alvast bedankt voor het volgen. De link kan je altijd links in de balk op mijn site terugvinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten