Pagina's

dinsdag 7 januari 2014

Mijn favoriete beautyblogs

In mijn vorige artikel schreef ik al dat mijn favoriete beautyblog www.beautygloss.nl is. Maar wat zijn nou nog meer mijn favoriete beautyblogs? Dat lees je in dit artikel.


1. www. beautygloss.nl
Beautygloss is echt een top site. Zo veel verschillende dingen, maar toch alles gaat over beauty. Dit is ook echt de enige beautyblog waar ik echt ieder artikel van lees. Ze heeft ook een tijdje gevolgd en dit kan echt hilarisch zijn om te zien. Af en toe schrijft ze ook innerlijke beauty artikelen die heel inspirerend zijn.

menu

2. www.veracamilla.nl
Veracamilla, een superleuke blog met vooral hele, fijne en simpele, maar toch leuke reviews!


3. www.livelifegorgeous.nl
Dit vind ik een hele leuke beautyblog van Willemijn & Martine. Fijne, handige reviews, maar ook hele leuke filmpjes.

Over Miss Lipgloss

4. www.misslipgloss.nl
Ook een superleuke beautyblog, alleen de naam al, die vind ik echt geweldig! Artikelen over persoonlijke beauty en lifestyle, erg leuk.

Outfits van het afgelopen jaar

5. www.beautylab.nl
En tot slot Serena van beautylab, ze heeft altijd makkelijke reviews en hele leuke DIY'S.

Wat zijn jullie favoriete beautyblogs?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten