Pagina's

maandag 10 maart 2014

Primark nail polish - review


Deze nagellak kwam ik tegen bij de Primark. Ik dacht laat ik eens wat nagellak van de Primark proberen aangezien ik deze nog nooit had geprobeerd. Lees snel verder voor de review. Ik ben benieuwd!


De 4 potjes nagellak zitten samen verpakt in een plastic doosje. De lakjes zelf zijn heel simpel, er staat nail polisch op en nog wat informatie, de dop is zwart. Deze nagellakjes kosten slechts €3.00 dat komt neer op 0.75 cent per flesje. Elk flesje bevat 6 ml en kan 24 maanden open blijven.
Kijk snel verder voor de swatches, op iedere foto draag ik 2 laagjes. De swatches zijn van de foto af van links naar rechts.


De glitterlak! Ik heb hier even geen kleurtje onder gedaan maar deze lijkt me over een gekleurd lakje leuker. De nagellak brengt fijn aan. Wel blijft op de ene plaats wat meer glitters hangen dan op een andere plaats.


Een mooi zalmroze kleur. Dit is mijn favoriet uit dit doosje, deze dekt echt supergoed! Wel zorgt het kwastje bij deze een beetje voor streepjes in je lak. Deze zalmroze kleur is lekker fel en kan met zekerheid zeggen dat ik zo'n felle kleur nog niet in mijn stash had!


Dit is een hele aparte, maar ook een hele mooie kleur. Het is een beetje een bruin/goud/champagne achtige kleur. Deze kleur dekt ook goed.


In het potje is dit een rode kleur maar op mijn nagels is deze kleur hartstikke neon roze. Als neon roze dekt hij goed alleen deze kleur is wel totaal niet roze.

Ik ben best tevreden over deze Primark nail polish, als je ziet dat het neerkomt op maar 0.75 cent per flesje. Er zijn meerdere kleuren setjes. Ben je bij de Primark en je ziet dit setje liggen en je vind de kleuren leuk? Dan zou ik dit setje zeker meenemen!

Primark nail polish, €3.00 - te koop bij de Primark

2 opmerkingen: