Pagina's

zaterdag 20 december 2014

Steun Serious Request 2014!


Het jaarlijkse glazenhuis van  is eergisteren weer dicht gedaan, dit jaar met de dj's Coen, Gerard en Domien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel vaak geld geef aan een goed doel, maar aan dit goede doel wel omdat ik het superleuk vinden om naar te luisteren én te kijken, en zeker dit jaar met de prachtige thema wat mij zeker raakte.
Het doel dit jaar is namelijk om geld in te zamelen voor meisjes en vrouwen die het slachtoffer zijn geworden van seksueel misbruik in conflict gebieden, onder het motto 'hands off our girls'. Ik, en heel veel mensen meer vinden dit een heel mooi doel omdat veel mensen niet eens doorhebben hoeveel het in zulke gebieden wel niet gebeurd.

Het zou dus leuk zijn als jij je steentje dit jaar bij draagt aan 3FM Serious Request! Ik begrijp dat mensen dit niet zomaar doen, je maakt bijvoorbeeld 15 euro over, en daarmee help je veel mensen in conflict gebieden hier al mee. Maar er zijn ook leukere dingen waarmee je kunt doneren vandaag laat ik jullie leuke opties waarin jij er eigenlijk ook iets voor terug krijgt!

  1. Vraag je eigen plaat aan: ik denk dat dit wel een van de meest bekende opties is. Maar hoe fijn is het als jij 20 euro over maakt en je weet dat het mensen in conflict gebieden helpt én je hoort je favoriete plaat een keer voorbij komen op de radio.
  2. 3FM veiling: je kunt superleuke veilingitems vinden op https://veiling.3fm.nl/. Er staan echt dingen op van allerlei bekende mens en artiesten, zo ligt er nu zelfs een gesigneerd item van One Direction in de veiling. Jij bied en krijgt het veilingsitem en Serious Request wordt hier mooi mee gesteund!
  3. 3FM webshop: de webshop vind je op http://www.seriousrequestshop.nl/. Ze verkopen hier leuke t-shirts, truien voor vrouwen, mannen, kinderen en baby's en ze hebben ook nog eens leuke accessoires. 
  4. Loavies girlpower t-shirt: www.loavies.com verkoopt op dit moment een heel leuk t-shirt waarvan de opbrengt volledig naar 3FM gaat. Je krijgt dus een superleuk girlpower t-shirt en de prijs van €17.95 gaat volledig naar 3FM Serious Request, je vindt het shirt hier. Het shirt is verkrijgbaar in grijs en wit.
  5. Kom zelf in actie: maak een eigen pagina aan waarop mensen geld kunnen doneren, misschien kun je bijvoorbeeld een sponsorloop houden of legen flessen inzamelen? Er zijn genoeg leuke voorbeelden te bedenken om geld in te zamelen voor Serious Request.
Wacht niet te lang met het inzamelen van jou geld of het doneren, de actie duurt namelijk tot aanstaande donderdag, kerstavond, tot 8 uur geloof ik. Daarna wordt op het podium in Haarlem hopelijk het wonderbaarlijke geldbedrag bekend gemaakt, ik vind het altijd geweldig om naar te kijken. 

Help jij 3FM ook een handje?

2 opmerkingen: