Pagina's

zaterdag 21 februari 2015

Essence all about romance eyeshadow palette


De nieuwe producten van Essence en Catrice van het voorjaar liggen in de schappen! Ik kocht al verschillende dingen om deze voor jullie te reviewen. Essence heeft veel leuke dingen, Catrice niet echt vind ik. Vandaag ga ik jullie meer vertellen over het Essence all about romance eyeshadow palette, lees snel verder!



De verpakking van het palette is hetzelfde als van het all about nude, all about sunrise, all about paradise, all about candies en all about chocolates palletes. Deze verpakkingen zijn superstevig en mooi doorzichtig waardoor je de kleuren al goed kunt zien.

Essence all about romance eyeshadow €3.59


Het palette bevat een mooi highlighter (links boven), een shimmer mint groene kleur, een soort lichte beige shimmer kleur, een roze shimmer kleur, een matte taupe/bruin kleur en een donker blauw/grijzige shimmer met goude glitters. In dit paletje zit wel weer mooi wat variatie! Tijd voor swatches.


De swatches staan in volgorde van links boven, naar rechts boven en van links onder naar rechts onder. Ik ben erg te spreken over het pigment! Het zijn mooie kleuren met veel pigment en er zit een leuke afwisseling. Wel vind ik dat de eerste vier best wel op elkaar lijken in verhouding tot de laatste 2, deze hebben ineens een heel ander kleur effect, maar dit vind ik juist wel gaaf! Wel zijn een paar kleuren een beetje aan de poederige kant.

Voordelen:
  • de prijs: €3.59
  • verkrijgbaarheid (gewoon bij Kruidvat)
  • het pigment is goed
  • stevige, duidelijke verpakking
Nadelen:
  • sommige kleuren zijn een beetje poederig
Al met al zou ik dit palette zeker aanraden! Het paletje bevat leuke kleuren, met afwisseling en je kan hier een simple ooglook mee maken, maar ook een wat heftigere. Deze week is alles van Essence en Catrice nog 2e halve prijs bij Kruidvat, dus ik zeg profiteren van dat voordeel! Het Essence all about romance eyeshadow palette kost €3.59 en is te koop bij Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten