Pagina's

donderdag 19 februari 2015

Essence how to make your face glow make-up box


De make-up boxen van Essence kwamen van het najaar in het 3e schap. Jammer genoeg heeft mijn kruitvat alleen een 1e en 2e schap, ik baalde echt dat ik de boxen niet kon kopen en reviewen. De boxen waren wel bij kruidvat.nl te koop, maar ze waren vaak niet leverbaar. Nu in het voorjaar met de assortiment update is de how to make your face wow box als het ware vervangen door deze. Toen ik deze box zag heb ik eindelijk mijn bestelling bij kruitvat gedaan. Lees snel verder voor de review van deze prachtige make-up box.



Zo ziet de make-up box er van binnen uit. De make-up box bevat een bronzer, highligher, blush, een kwastje en nog een soort uitleg kaartje. En zeg nou zelf, hoe cute ziet de binnen- en buitenkant van deze make-up box eruit?

Essence how to make your face glow make-up box €5.99


Het 'uitlegkaartje' en het kwastje. Op het kaartje staat heel duidelijk uitgelegd met een plaatje waar je welk product moet aanbrengen, heel slim bedacht van Essence omdat natuurlijk niet iedereen dit weet. Het kwastje is opzich prima, het heeft hele zachte haartjes wat prettig is om mee te werken, wel is het kwastje wat aan de kleine kant, maar als je snel iets mee moet nemen zou dit nog een optie zijn. Als ik bijvoorbeeld op reis zou gaan zou ik wel gewoon mijn fijne vertrouwde grote blush kwast van Essence meenemen.


sun kissed - glow it up! - hello rosy'

Hier de swatches van de 3 producten uit de make-up box. Ik ben erg te spreken over het pigment, het is wel wat aan de poederige kant maar het geeft wel veel kleur af. Ik ben vooral fan van de blush en highlighter. Hello rosy is een mooie roze/peachy kleur en staat bij veel andere dingen. Glow it up! is een champagne kleurige highlighter wat erg mooi is en sun kissed is een glitter bronzer waar ik over het algemeen niet zo'n fan van ben omdat ik liever matte bronzers gebruik, maar deze bronzer doet het ook wel goed!

Voordelen:
  • de prijs: €5.99
  • de verpakking is mega cute
  • het pigment is goed
  • je krijgt er een makkelijk kwastje bij
  • de 3 producten kleuren heel mooi met elkaar
  • er zit een leuk uitleg kaartje bij
Nadelen:
  • het pigment is ietwat poederig

Al met al zou ik deze Essence how to make your face glow make-up box zeker aanraden. Het is een superleuke box om zelf te kopen, maar ook om te krijgen! Ik weet dat deze box niet zo makkelijk verkrijgbaar is, maar bestel dan maar een op www.kruidvat.nl. Deze week is trouwens alles van Essence en Catrice 2e halve prijs! Als je dan bijvoorbeeld 2 boxen besteld heb je de verzendkosten al weer bijna terugverdiend. De Essence how to make your face glow make-up box is te koop bij Kruitvat voor €5.99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten